Odkryj sekret najbardziej skutecznych reklam na Facebook oraz szpieguj reklamy konkurencji

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebook? To jest pytanie, które bardzo często słyszę na szkoleniach, webinarach oraz w mailach do mnie. Nie ma jednej konkretnej odpowiedzi, ponieważ każdy z nas działa w różnych branżach.

Określmy jednak czym jest skuteczna reklama na Facebook. To taka, która przechodzi bez echa czy taka, która ma pod sobą lawinę komentarzy, like'ow, wow'ów i niesie ze sobą lawinę nowych kontaktów lub email w naszej bazie? Proste pytanie - zdecydowanie ta druga. Najlepsze jest to, że Facebook w przypadku takiej reklamy nagradza nas większym zasięgiem, oraz niższymi cenami za kontakt czy email'a!

Jak ją stworzyć? Są niezliczone tomy książek na ten temat, artykuły, wycinki prasowe czy szkolenia. Wystarczy po nie sięgnąć. Po co jednak się tego uczyć skoro ktoś wydał już na badania pieniądze, poświecił swój czas a my możemy, po prostu, zobaczyć jak działa to w jego przypadku?

Konkurencja... Zawsze chcemy wiedzieć czy konkurencja ma coś nowego i jak dobrze to u nich działa. To samo można powiedzieć o reklamach na Facebook. Chcemy znać każdy ruch i nowy projekt konkurencji. Niestety często nie jesteśmy grupą docelową i po prostu nie widzimy ich reklam na swoich Fcebook'owych aktualnościach.

Istnieje kilka bardzo prostych narzędzi, dzięki którym zobaczysz najlepsze reklamy Twojej konkurecji oraz Twojej branży!
Dzieki temu będziesz wiedział na co ludzie reagują, jak reagują oraz jak możesz ich sukcesy skopiować do swoich reklam!

Poniższy artykuł pokazuje narzędzia, które pomogą Ci szpiegować konkurencję lub Twoją branżę.Będziesz mógł zobaczyć co reklamują. Część z tych narzędzi jest jeszcze w fazie rozwoju lub tylko w języku angielskim. Jednak możesz to wykorzystać i zobaczyć jakie reklamy są popularne w USA, UK, Kanadzie i przełożyć to na swój sukces.

Poza wiedzą JAKIE reklamy są włączone musisz jeszcze wiedzieć KOMU są one pokazywane i targetowane

Jest na to niesamowicie prosty sposób, zobacz...

ŚCIĄGAWKA, PORADNIK
Jak odkryć, jakiego DOKŁADNIE targetowania używa Twoja konkurencja?

Addicted.io

Niesamowicie proste i użyteczne narzędzie. Doskonale widoczne testy jakie były robione. Świetne możliwości filtrowania, historia reklam. Ciągle mówimy o bezpłatnej wersji.

W przypadku wersji płatnej mamy dostęp do historii reklam co jest niesamowicie ważną informacją - co było testowane w przypadku reklam oraz ich efekty.

Nie znalazłem reklam odnoszących się do naszego kraju. Jednak szukając obcojęzycznych słow, również mamy bardzo ciekawe wyniki.

Koszt: free/19.97$/24.97$/49.97$



adsviser.io

Bardzo rozbudowane narzędzie z dostępem do bazy reklam nawet z Polski. Możemy poszukać naszej konkurencji. Możliwość szukania reklam umieszacznych na aktualnościach, prawej kolumnie i aktualnosciach w prawej kolumnie. Możemy szukać reklam video. Dokładne informacje na temat reklam - ilość like, udostępnień oraz ,co bardzo ważne, ocenę Facebooka tej konkretnej reklamy. Można to porównać do skuteczności reklamy. Możemy filtrować reklamy po tym czynniku! Mamy tu też widok targetowania.

Uwaga - pomimo, iż narzędzie jest płatne 197$ za rok i nie ma innej opcji zapłaty to możemy zrobić pewien trik i mieć je na 7 dni za 1$. Wystarczy najechać na guzik kupna, kliknąć go i nic nie wypełniając wrócić to poprzedniej strony. Następnie próbując wyjechać poza obszar strony powinniśmy otrzymać informację, że możemy spróbować za 1$ na 7dni! Warto.

Koszt: 197$/rok



Adsvantage.net

W podstawowej wersji znajdziemy podgląd grafiki i tekstów reklam tylko dla prawej kolumny. Można znaleźć tutaj reklamy z naszego kraju. Istnieje zatem prawdopodobieństwo, że znajdziemy swoją konkurecję.

Koszt: Trial/199$ miesiąc/499$ miesiąc/4999$ za miesiąc



Teraz je masz i znasz. 3 potężne narzędzia, które możesz użyć aby zobaczyć co działa w niemal każdej branży i niemal u każdego konkurenta!

Mnie osobiście do gustu przypadlo Adsvider, ponieważ daje stosunkowo największe możliwości statystyk.

Gdy już wiemy, jakie reklamy są uruchomione należy jeszcze poznać do KOGO są kierowane. Abyś nie musiał dalej szukać: Bardzo jestem ciekawy jakie wynikły ciekawe historie. Podziel się z nami w komentarzach

Miłego szpieowania i podglądania;)

Udostępnij znajomym, może to być dla nich ważne:


Wpis: Łukasz Marczewski

Łukasz Marczewski, dyrektor generalny Frool LTD, właściciel LeadPRO, Frool oraz Zaradniki(już wkrótce). Przedsiębiorca, pasjonat Big Data, marketingowiec.

Na codzień buduje kampanie reklamowe pozyskujące klientów w wielu branżach. Łukasz także optymalizuje strony www i kampanie, aby sprzedawały i pozyskiwały więcej klientów przy tym samym ruchu. Pasjonat strategii, schematów i statystyk. 2 firmy, 6 lat jako przedsiębiorca, 11 lat doświdczenia w sprzedaży.

Projekty Łukasza objeły zasięgiem już ponad 11,000,000 osób w Polsce i na świecie.

Co ciekawego udało Ci się odkryć dzięki tej metodzie?
Podziel się z nami

Back to Top